İki Ayda Alexa Ranki Artırma

Kasım ayında Alexa rankim 1 082 076 idi. İki ay sonra ise 173 556 ya düştü. İki kısacık ayda Alexa rankimi neredeyse bir milyon artırdı. Üçüncü ayda ise resimde görüldüğü gibi 2 milyona yakın bir artış sağladım.








Bunu nasıl başardım?

Eğer küçük ve popüler olmayan bir blogunuz varsa reçeteniz basit. Biraz yaratıcılık ve muazzam bir çalışma. Alexa rankimin arttığı iki ayın analizini yaptım ve hangi yolları denediğimi liste haline getirdim:

1. Benzersiz makaleler yazın

Bu bir bakıma kaliteli içerik yazmak ile aynı anlama geliyor. Bunu herkes söylüyor çünkü işe yarıyor.
Kabul ediyorum ilk başladığım zamanlar meşhur bir blogcu olmanın hayallerini kuruyordum. Şimdi kendim olmak istiyorum. Pek çok şeyi yapabileceğimi yazılarımda gördüğüm ışıktan anladım. Artık nasıl blog yazılır, hangi kurallara uyulur veya kuraldışı davranılır biliyorum. Yazı yazmak bir rollercoaster a binmek gibi. İnişler ve çıkışlar var
Ders: kendin ol, kendin yaz, özgün yaz

2. İçeriğinizin reklamını yapın


Yani misafir yazılar:
Herhangi bir yorum stratejisini benimsemedim çünkü yazılanlar bazen kontrol dışına çıkabiliyor. Bunun yerine misafir yazıları tercih ettim. Misafir yazılar trafiğimi önemli ölçüde artırdı. Problogger sitem en fazla misafir çeken blogum oldu. Her gün hem Problogger da hem Write to Done blogumda ikişer misafir yazı yayınladığım oldu. Bu gerçekten çok etkili oldu ve para kazanmaya başladım.
Peki beni kim teşvik etti. Josh Hanagarne, World’s Strongest Librarian sitesinden.
Misafir yazılar konusunda oldukça ürkek olmama rağmen beni cesaretlendirdi. İnsanların hayır cevabına nasıl tepki vereceğimi düşündüm. Çünkü bazı bloglar başarılı olamıyor. Bu konuda yeni bir açılım yapmak gerekti.

Kendisi benden bir misafir yazı istedi. Gönderdiğimde insanların çok hoşuna gittiğini gördüm. Bu bana sihir gibi geldi. Josh beni teşvik etmeye devam etti. Ardından Problogger da Darren Rowse hakkında bir misafir yazı yazdım ancak korkaklığım yüzünden on gün beklettim. Ancak Darren 15 dakikada yazımı kabul etti ve gönderdiğim her şeyi yayınlayacağını söyledi. Bende yazabildiğim kadar yazdım.

Böylece yazılarımı dağıtmaya başladım ve trafiğimi artırdım.

Ders: Misafir yazılar blogunuza sihirli bir etki yapar. Tabi yayınlatacağınız bir çevre de edinin.

3. Daha sık yazın
Daha önce haftada 3 yazı yazarken şimdi 7 yazı yazıyorum. Her gece yazı hazırlamayı alışkanlık haline getirdim. Zaman zaman oldukça yorucu ve sıkıcı hale geldi. Kablo tv yi kapattım, Facebooktan vazgeçtim, buluşmalarımı en aza indirdim.
Sonra sıra Twitter a geldi. Twitterda 322,560 kelime yazdım. Bu bir romana eş değer. Blogum daha da büyüdü.

Ders : İstatistikler hakkında endişe etmeyin. Kaliteye bakın.

Bu yazımda Alexa ranki artırmayı anlatacaktım ancak blogu popülerleştirme stratejileri paraleleinde Alexa rankini de artırdığı için bundan bahsettim


Kaynak - Problogger

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Üç yıl pil ömrü sunan yeni kablosuz mouse!

Süper Zenginlere Mini Denizaltı : EGO

Internet üzerinden sabit hatları aramanın en uygun yolu